هواداران چهارشنبه به ورزشگاه بيايند
کیانی در خصوص باخت به نسف قارشی و شرایط تیم گفت و گویی انجام داد:

10 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم
ما در بازی با نسف قارشی بدشانسی آوردیم وگرنه نیمه اول خیلی خوب بودیم و به نظر من می توانستیم برنده این بازی باشیم.در نیمه اول جانانه بازی کردیم و فوتبال خوبی را در زمین ارائه دادیم. اما در نیمه دوم 10 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم و دو گل بد خوردیم بعد از ان دو گل هم هر چه زدیم به در بسته خورد.

تونی گفته بود این تیم فقط ضربه ایستگاهی دارد
در یک هفته گذشته تونی در تمرینات هر روز می گفت،این تیم فقط ضربه ایستگاهی قوی دارد و باید روی ضربات ایستگاهی حواس مان را جمع کنیم. نباید تمرکزمان را از دست بدهیم چون بازی های حساسی در لیگ و آسیا داریم.ما اگر در لیگ برتر مدعی هستیم و در لیگ قهرمانان آسیا می خواهیم نتیجه بگیریم باید بیشتر تلاش کنیم از اینکه 10 دقیقه تمرکزمان را از دست بدهیم .سردی هوا برای حریف هم بود و ما هم در هوای سرد تمرین می کنیم پس این بهانه خوبی نیست.

با چارتر راحت بودیم
برخلاف سال گذشته با یک پرواز رفت و برگشت چارتر به ازبکستان رفتیم و برگشتیم. باید از باشگاه تشکر کنیم که این کار را برای ما راحت کرد. امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم به تیم کمک کنیم و این کار باشگاه به بازیکنان روحیه داد.

هواداران چهارشنبه بیایند
بازی با الاهلی خیلی سخت است چون این تیم در لیگ قهرمانان و امارات قوی است اما ما هم تراکتور هستیم و باید در زمین خودمان خوب کار کنیم. ما می توانیم در حضور هواداران نتیجه بگیریم و حضور آنها باعث دلگرمی مان می شود. ما در تبریز بازی می کنیم و باید ببریم.

تونی دیگر چه کار کند؟
تونی تجربه خوبی در آسیا دارد و و هر چه در توان داشته گذاشته و تمام نکات را به بازیکنان گفت اما بیشتر از این دیگر نمی تواند و باید چه کار کند؟ تونی در این دو هفته شناخت خوبی از بازیکنان بدست اورده و در آینده بهتر هم می شود.

قبل از عید هم پول بدهند
مسوولان باشگاه درصدی از پول هایمان را دادند اما امیدواریم قبل از عید هم پول بدهند تا بازیکنان با روحیه بالاتری بازی کنند. ما در این بازی ببریم همه چیز خوب می شود و دوباره به روزهای اوج مان برمی گردیم.

 



 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مهدي کياني , تراکتورسازي تبريز ,

تاريخ : شنبه 9 اسفند 1393 ا 14:22 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.